keskiviikko 31. elokuuta 2016

Opiskelijakunnan yleiskokous

Lukiollamme oli viime viikon maanantaina opiskelijakunnan yleiskokous, jossa valittiin ykkösvuoden opiskelijoista viisi uutta jäsentä ja kakkosvuoden opiskelijoista puheenjohtaja, varapuheenjohtaja, sihteeri sekä yleisjäsen.



Kakkosvuoden opiskelijat olivat ensimmäisen kokonaisen kouluviikon aikana tehneet mainosjulisteet puheenjohtajavaaleja varten. Kokonaisuudessaan julisteet olivat hienoja, ja niistä näki, että niihin oli panostettu!


Ykkösvuoden opiskelijat eivät innostuneet mainostamisesta, joten heidät laitettiin tekemään juliste yleiskokouksessa. 

Entinen puheenjohtaja Ernesti julistaa pj-vaalin tuloksen.
Uusi puheenjohtaja Axel "virkahatussaan".



Uusi opiskelijakunnan hallitus järjestäytyi omassa kokouksessaan pari päivää myöhemmin, torstaina. Uutena puheenjohtajana aloitti Axel ja varapuheenjohtajana Wilma.

Itse olen nyt toiminut vähän yli vuoden lukiomme hallituksessa ja olen tykännyt siitä todella paljon! Olen päässyt vaikuttamaan asioihin ja minusta on tuntunut, että minun ja muiden hallituslaisten mielipiteitä on oikeasti kuunneltu! Olen päässyt mukaan sellaisiin tehtäviin ja toimiin, joihin ilman hallitustoimintaa en olisi varmaankaan päässyt, kuten Water -opiskelijafestivaaleille.


Hallitustoimintaan kuuluu erilaisten tapahtumien järjestelyihin osallistuminen, mm. syys- ja talvivirkistäytymispäivään. Lisäksi hallituksessa pääsee vaikuttamaan koulun asioihin, Lisäksi meillä on omia tapahtumia, kuten ryhmäytymisiltoja.

Olen tykännyt hallitustoiminnasta ja suosittelen sitä kaikille, ketkä ovat edes hieman kiinnostuneet siitä!

Teksti Roosa, kuvat Sanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...